Followers

Wednesday 21 September 2011

I'll be waiting you till you say not love me .


assalamualaikum ..

Dia adalah penyeri hidup aku .  mungkin selepas ini aku mengaharapkan tiada lagi perpisahan ,
sbb aku dah cukup BOSAN dgn perpisahan ,

Title hari ni agaklah pnjg jugak ..
bukan apa . sajasaja je .  hehe

okay meh sini dengor cerito den !!
dah 3 taun lebih aku couple dgn ni , sampailah sekarang .
alhamdulilah masih berkekalan . erm
aku sayang dia sangat sangat .. 
banyak sebab aku sayang dia ?? 

mungkin dia lain dengan orang lain yg tak ada kat diri dia . 
apa benda ?? erm
dia jenis yang take care . loving , and funny .
yes ! that right its his ..

Dia jugak dah mengenali aku sedalam dalam nya .
and kenal family aku , 
And dia jenis yang tak takot bila nk jumpa parent aku walaupun .. ceh !!
dia MALU !! 
oh ! tu perkara luar biasa . hahak
tapi dia seorang yang hot-temporary .
tengok je biasa je , tapi sapa yang tak kenal dia , erm !! baru tau .
hahahah


selama aku couple dgn dia , Dia pernah janji dgn aku .
and janji tu , i will not forgot till anywhere !!
sbb dia janji pada diri dia and jugak diri aku .
okay FINE !! 
kalau dia yang buat janji tu , then dia mungkiri , that mean dia dosa ! hehe
saja je , mainmain .
tu antara dia dengan allah arh ! aku tak tau ..
janji dia :

Dia akan sayang aku buat selama lamanya .
Dia tak akan lepaskan aku buat selama lamanya .
Dia nk kawin dengan aku . arh ?? benda yang luar biasa , hahak 
biasa lah tu , tu semua anggan anggan tapi . bila dia cakap macam seriously !! hah
okay . we just waiting ... heh

okay okay ..
Dia ni suka jalanjalan ..
jalan kemana je .
Then , dia ni suka tengok citer catoon , main game ps2 ..
erm . dia suka bnda yang budak kecik main ..
okay ..tu lah pakwe aku ..
Dia ni suka cartoon BEN 10 ..
hahhak
adik aku pon suka jugak cartoon tu , hahak
bila kuar dgn dia , terutama kat j jusco bukit tinggi , 
kalau masuk kat bahagian belakang , terserempak dengan permainan , nmpk je warna HIJAU Sure dia pergi kat tempat tu . kadang kadang dia sanggup berhenti nk tengok bnda alah tu .
aishh !! aku ikot je lah ..
kadang kadang , comel pulak tgk pakwe aku .. hahahk
(bukan kutok ok  dear )


SYAKIRA & SYAHREL


Dia ni seorang yang hennnsem sangat .. badan dia tarf !! hehhe
suka pegang lengan dia , sbb lengan dia besar dari badan dia . hahak 

anyway .. walau apapun terjadi i still love u so much ...



No comments:

Post a Comment