Followers

Saturday 24 September 2011

OH !! My BBM ..


assalammualaikum ....

Today , my titile so different and agak teruja sedikit ..
haha . why ?? 
kalau nak tau , baca sampai habis ..

------------------------------------------------------------------------------

Semalam adalah hari yang paling bahagia , Oh !! My BBM . i love u so much ..
Disebabkan BMM lah , finally aku dan dia baik semula .alhamdulilah ..






love my BB ..


On saturday , september 24'2011 -6.21pm 

time tu saja je tekan2 kat BBM dia . hehek .
gatai sikit tangan ni .tekantekan sekali TERsent .. haha
kelakor (bak kata pakwe aku arh !)
then dia rply . just give (????????) 
yes ! he sent to me like that . haha
i'm just say "sorry"
hehek

Erm , mybe tu semua ketentuan allah , and takdir selama beberapa hari ini aku berdoa .
and finally , doa aku allah m'dengarnya  ..
alhamdulilah ..

After that , he say sorry to much !!
And dia ada cakap time tu dia tak sengaja nak hantar meseg macam tu , time tu dia betol2 marah ..
okay . mybe smpi situ je , sbb aku malas nak gadoh lama2 .
so , cukup lah . aku hanya memaafkn je ..
lagi pon dia cakap 
syah sayang ira , Rindu sangat sangat , btol btol rindu ..
yes ! i am ..

ira pun rindu kat syah sangatsangat ..
n sayanggg syah sangat sangat ...
u must promise to me .
yg syaah takkan cakap macam tu lagi ??
ira dah serik nak dengar perkataan macam tu lagi ..
okay ...






















No comments:

Post a Comment