Followers

Friday 23 September 2011

Perlu Ke Mengalah !



assalamualaikum ,

Perjalanan ini belom lagi berakhir , tapi inilah satu penyeksaan bagi aku .. kenapa aku ???
aku dah cukup penat dengan semua ni ?? 
penat sangat ...

Aku penat bukan beerti hubungan ini akan behenti setakat disini sahaja , bnyak masa yang boleh mengubah segala-galanya .. 
Dulu memang aku selalu mengalah dlm apa saja benda yang berlaku , tapi patut kah aku mengalah lagi ?? 
cukuplah kyra ??
Tapi bila difikirkan , kalau tiada yang nak mengalah , siapa lagi yang nak mengalah ?? mungkin allah mencipta hambanya seperti aku yang selalu mengalah dalam apa saja  benda . itu mungkin cukup baik untuk aku , 
aku merelakan daripada ia berterusan ..
aku dah penat dengan masalah yang ini semua .
so , better aku mengalah .....

ini lah penghujung yang paling baik sekali dalam setiap kehidupan ..
jadi , aku akan mengalah walaupun benda yang jadi kat aku menyakitkan ...
Tapi ini bukanlah paksaan , ini kerelaan hati ..
insyalaah , bila seseorang mengalah dalam setiap benda pasti ada ketenangan ...

Aku hanya manusia biasa yang tidak lepas dari buat kesilapan ....
aku mampu meminta maaf dan memaafkan seseorang ...
Dan itulah anugerah yang allah bagi kat aku .
alhamdulilah ..

Tapi itu tak beerti aku tak akan buat silap lagi ,
Jadi , aku mintak maaf sekali lagi kalau ia berulang lagi .
ini semua bukan kehendak aku , tapi suratan ...

Jangan lah ko pergi untuk melupakan aku ..
aku inginkan engkau lagi berada di sisi aku ...
Aku mengharapkan engkau memahami setiap apa yang terjadi ...



I still love u dear ...


 Aku sentiasa memaafkan semua kesalahan yang ko buat ..
sebab aku pernah kata ,
aku hanya manusia biasa . tidak mampu untuk membalas perbuatan orang lain .
Jadi aku dah penat nak balas dendam ..
Jadi cukuplah ..
Lebih baik jadi seperti dulu ...




No comments:

Post a Comment