Followers

Wednesday 21 September 2011

Tidak Berkata !!


Assalammualaikum ..

Today my title like so sad . 
i dont know why . mybe if u want know .
i'm so tired . 

----------------------------------------------------------------
okay okay , meh dengar short story aku ni ;(

Memang aku penat , penat dengan pergaduhan .
bukan aku nk gaduh , no !!
i'm just say perkara yang betol . salah ke ??
yes ! memang aku suka berkata kata sebelum ni Tapi...
selepas satu benda yang aku tak sangka jadi ..
aku rasa patot  TIDAK BERKATA

disebabkan kata kata yang mempunyai macam macam luahan .
tapi semua tu hanya perkara BODOH yang aku buat .
adakah itu semua betol ??
arhh ! lantak arh . 

tak pernah langsung aku terpikir benda macam ni nk jadi . 
tapi alhamdulilah , aku dah LUAHkan apa yang ada kat dalam ni .
and now , rasa tenang kot !!
blar blar blar ...

yes !! 
memang terkeluar jugak PERKATAAN dari mulut dia ..
mungkin selama ni dia pendam but finally dia berjaya ..
thank you so much ...

walaumacam mana pun aku letih , penat dengan pergaduhan tapi tak kn pernah keluarkn ayat macam tu .
takkn sesekali ...
memang aku tau .. dia tension dengn semua ni ..
dengan assigment dia , macam macam lagi tapi dia ada pikir bila aku nk exam dia suruh balik !!
takkan kn .. dengan paksa !! aku tak marah 
bila aku PAKSA dia bagi tau apa masalah dia !! dia marah ..
aku tak kisah lah kalau dia tak pikir pasal aku tension ke tak , marah ke tak .??
I DONT CARE !! 
it is FUNCKING to me !!
ko memang bodoh! KYRA !
yes . i am stupid .
aku tak pernah guna perkataan kasar macam mana dia ckp kat aku .
sebab aku tau .. dia akan terasa ..
Dan aku bukan sekejam dia ...
walaupun aku marah , aku tetap guna nama panggilan .
Dia memang KEJAM !!!
Dia lah orang yang paling kejam dalam dunia ni yang pernah aku jumpa ...




for ur information ;
pada pukul 10.16 a.m (wednesday )

tak kn aku lupa kata kata dia yang paling KEJAM tu ..
aku akan ingat sampai MATI !!!
U REMEBER THAT !!

' MALAS AKU NAK LAYAN KO '

Sampai sekarang ayat tu terngiang-ngiang ..
bila baca buka ayat tu yang keluar 
tapi disebabkan aku nk FINAL EXAM so ,now i dont thing more ..
sebab aku nak focus .

tapi apapun aku maafkan dia walau macam mana pun .
sebab aku hnya manusia biasa ...
siapa dia , tak perlu tau !!!
ah !! malas nk cakap bnyak bnyak ...

THANK YOU SO MUCH ,











No comments:

Post a Comment