Followers

Thursday 22 September 2011

LEPAS GERAM !!

assalammualaikum ...

boleh tak kalau aku nak lepas geram dalam blog aku ni ,,
lagi pon ni blog aku kan ? so , suhati aku nak buat apa kn ??
erm ...

firstly , aku nak cakap .
u are FUCKINGGGGG !!!!!!
memang SIALLLL !!!


shut up kyra !!! dosakan cakap macam tu .
pelah ko ni ..
jgn ikot kan hati ..

tapi  .. bila fikirkan balik ..
kalau dia cakap macam tu mungkin dia dah tak sayang ko lagi ..
ko tak payah lah nak taruh harapan yg tinggi ..
buang masa lah kyra ..
and now , ko just focus kat ko punya exam sekarang ni .
tak payah hiraukan semua tu .
lepas exam baru ko fikir masak masak .

----------------------------------------

kenapa dia berubah ?aku tau memang dia stress sbb assigment bnyak , aku pon sama 
kenapa aku tak ? 
aku lebih bnyak dr dia ... aku tau .
kenapa dia tetiba nak marah bila aku keluar tanpa dia ? then cakap macam2
kenapa aku tak marah bila dia keluar dengan orang lain tanpa aku ??
dia pernah pikir aku jeles ke tak , bila dia keluar dengan orang lain ..




ko memang nak aku gunakan ayat lebih kasar daripada ko kn ..
memang suka , right ??
so , kalau ko boleh buat , aku pon boleh .....

tapi tu semua hayalan semata mata ..
sebab aku sayang dia arh aku takkn sesekali guna ayat kasar ..
tapi ......
ko ada fikir , dia guna ayat kasar dia sayang ko ke tak ??
ko memang BUDUH kyra !!

takpelah , ibu pernah cakap dulu , 
kalau orang buat kita , tak payah lah balas balik ..
sebab kita ada allah ,

kalau ko rasa sedih ....
mungkin ko tau apa yang perlu ko buat ...
insyallah .




No comments:

Post a Comment